Fotowyprawy.com

Tytuł: Nagroda w górach

Kraj: Poland

Region: Tatry Wysokie

Opis: Zdjęcie ma niezwykle długą historię. Wraz z trzema kolegami zdecydowaliśmy się pojechać w nasze polskie Tatry. Przez 12 dni przeszliśmy je całe zaczynając od Grzesia (1653 m) na zachodzie, a kończąc na Rysach (2499 m) na wschodzie. W czasie trwania podróży przeszliśmy większość szlaków(Orla Perć), jaskiń i zdobyliśmy najniebezpieczniejsze szczyty jak Świnica, Kozi Wierch i Rysy. Na koniec epickiej wyprawy postanowiliśmy wejść na Rysy przez wschodem słońca. Z Morskiego Oka wyszliśmy o 1:01 i równym tempem wspinaliśmy się. Niebo było niesamowicie rozgwieżdżone i co chwilę można było dostrzec spadające gwizdy. Gdy weszliśmy na szczyt bardzo się zdziwiliśmy- na szczycie była już para ludzi, a była dopiero 4:40! Krajobraz zmieniał się praktycznie w każdej minucie. Góry coraz bardziej oświetlone przez wschodzące słońce pokazywały swoje piękno, na różny sposób. Właśnie to zdjęcie przedstawia wschód słońca nico poniżej Rys po słowackiej stronie Tatr. Mam nadzieję, że się podoba. Pozdrawiam!